Ζωούπολη
(Zootropolis)
Μετά την τεράστια επιτυχία του Ψυχρά κι Ανάποδα και των Υπερέξι, η Disney ετοιμάζεται να κλέψει και πάλι τις καρδιές μας με τη νέα της ξεκαρδιστική περιπέτεια με πρωταγωνιστή… ολόκληρο το ζωικό βασίλειο!
Η Ζωούπολη μας ξεναγεί σε έναν απίστευτο κόσμο που φιλοξενεί απολαυστικούς χαρακτήρες και τα πιο εντυπωσιακά τοπία που έχουμε δει, συγκεντρωμένα σε μία ταινία κινουμένων σχεδίων. Η ταινία παρακολουθεί την περιπέτεια της Τζούντι, ενός λαγού που θέλει να γίνει αστυνομικός, αλλά και του διασκεδαστικού περίγυρου της, o οποίος δυσκολεύεται να πιστέψει ότι ο καθένας (και ειδικά η μικρόσωμη Τζούντι) μπορεί να γίνει αυτό που θέλει.
Τη σκηνοθεσία έχουν αναλάβει οι Byron Howard (Μαλλιά Κουβάρια), Rich Moore (Ραλφ: Η Επόμενη Πίστα) και Jared Bush (Οι Υπερέξι), τρεις από τους πιο έμπειρους στο κινούμενο σχέδιο δημιουργούς. Ετοιμαστείτε να μάθετε πώς μιλάνε, ντύνονται, μετακινούνται και λύνουν τις υποθέσεις τους οι κάτοικοι μιας πολύβουης μεγαλούπολης που ανήκει αποκλειστικά στα ζώα!
Σύνοψη:
Η μοντέρνα μητρόπολη της Ζωούπολης δεν μοιάζει με καμία άλλη πόλη. Είναι ένα χωνευτήριο όπου κάθε είδους ζώο, από τον θηριώδη ελέφαντα μέχρι το μικροσκοπικό τρωκτικό, συνυπάρχει με το άλλο. Παρ’ όλα αυτά, η πόλη είναι χωρισμένη σε κοινωνικές τάξεις βασισμένες σε συνήθειες και στερεότυπα. Όταν η αισιόδοξη και πανέξυπνη Τζούντι Χοπς καταφθάνει, ανακαλύπτει ότι το να είσαι το πρώτο λαγουδάκι αστυνομικός ανάμεσα σε μεγαλόσωμα και σκληρά ζώα δεν είναι καθόλου εύκολο. Αποφασισμένη να αποδείξει την αξία της, αρπάζει την ευκαιρία να λύσει μια υπόθεση, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι θα συνεργαστεί με μια κυνική και παμπόνηρη αλεπού που ακούει στο όνομα Νικ Γουάιλντ. Έχουν λιγότερες από 48 ώρες στη διάθεση τους για να βρουν ένα εξαφανισμένο θηλαστικό.
Διάρκεια: 108’
3 Μαρτίου στους κινηματογράφους από τη Feelgood και σε 3D
Στη Ζωούπολη ο καθένας μπορεί να γίνει αυτό που θέλει
Στα 92 χρόνια του Walt Disney Animation Studio έχουμε απολαύσει πολλές ταινίες με ζώα που μιλάνε, από το ντεμπούτο του Μίκι Μάους, τον Bambi, τον Dumbo μέχρι τον Βασιλιά των Λιονταριών. Αυτή τη φορά το στούντιο επιστρέφει με τη Ζωούπολη. «Όλοι έχουμε μεγαλώσει με σπουδαίες ταινίες της Disney, κι έχουμε βυθιστεί στους κόσμους τους» λέει ο σκηνοθέτης Byron Howard. «Η αγαπημένη μου παιδική ταινία ήταν ο Ρομπέν των Δασών – και θελήσαμε να τιμήσουμε αυτή την κληρονομιά με έναν νέο και διαφορετικό τρόπο. Αναρωτηθήκαμε πώς θα έμοιαζε μια μητρόπολη με ζώα, ειδικά αν ήταν σχεδιασμένη από ζώα. Η ιδέα μας ενθουσίασε».
Η Ζωούπολη αποτελείται από γειτονιές που έχουν διαφορετικές κουλτούρες και αυτό την κάνει μοναδική. Υπάρχει η πολυτελής Πλατεία Σαχάρας για τα ζώα της ερήμου, η Τουνδρόπολη για τις πολικές αρκούδες, η ζεστή και υγρή περιφέρεια Τροπικού Δάσους, η Μικρή Τρωκτικία για τα πιο μικρά θηλαστικά και η Λαγούπολη για τα εκατομμύρια λαγουδάκια. Το κέντρο, η πλατεία της Σαχάρας, είναι ένα χωνευτήρι όπου θηλαστικά από διαφορετικά περιβάλλοντα συναντιούνται.
Η Ζωούπολη είναι ένα μέρος όπου ό,τι κι αν είσαι, από τον πιο μεγάλο ελέφαντα μέχρι τη μικρή μύγα, μπορείς να γίνεις αυτό που θες. Αλλά όταν η Τζούντι Χοπς, η νεοσύλλεκτη αξιωματικός, καταφθάνει, ανακαλύπτει ότι είναι το πρώτο κουνελάκι σε μια αστυνομία γεμάτη μεγάλα, σκληρά ζώα και αυτό φυσικά δεν είναι καθόλου εύκολο. Αποφασισμένη να αποδείξει την αξία της, αρπάζει κάθε ευκαιρία για να λύσει μια υπόθεση, ακόμα κι αν χρειαστεί να συνεργαστεί με τον Νικ Γουάιλντ, μια σαρκαστική και απατεώνισσα αλεπού.
«Στον πυρήνα της, η Ζωούπολη είναι μια ταινία για τη φιλία» λέει ο σκηνοθέτης Rich Moore. «Η Τζούντι και ο Νικ, ένα κουνέλι και μια αλεπού, είναι αιώνιοι εχθροί εξ ορισμού. Οπότε αυτοί οι χαρακτήρες δεν τα πάνε και πολύ καλά στην αρχή. Ξεκινούν με πολύ σαφές απόψεις ο ένας για τον άλλο, πεποιθήσεις που δεν είναι ακριβείς ή καλά εξακριβωμένες».
Σύμφωνα με τον Howard, το γεγονός ότι οι δυο τους δεν τα πάνε και τόσο καλά πυροδοτεί τα κωμικά στοιχεία της ταινίας. «Η Τζούντι είναι φανατικά αισιόδοξη και πιστεύει ότι ο καθένας μπορεί να γίνει αυτό που θέλει, όπως είναι και το μότο της πόλης» λέει ο σκηνοθέτης. «Ο Νικ είναι το ακριβώς αντίθετο. Είναι κυνικός. Πιστεύει ότι είμαστε αυτό που είμαστε. Οπότε βάλαμε ένα ζώο αγροτικό και γεμάτο ζωντάνια σε μια πόλη και δίπλα στον Νικ, που είναι ρεαλιστής και αρχίζει να την πειράζει. Αλλά η Τζούντι έχει τον τρόπο της».
Οι δημιουργοί φαντάστηκαν και έφτιαξαν μια τεράστια και γεμάτη λεπτομέρειες μητρόπολη με 64 διαφορετικά είδη ζώων που μιλάνε, κινούνται και φοράνε ρούχα. «Η ομάδα πέρασε 18 μήνες μόνο κάνοντας έρευνα» λέει ο παραγωγός Clark Spencer. «Συναντηθήκαμε με ειδικούς στα ζώα από όλον τον κόσμο. Ταξιδέψαμε μέχρι την Κένυα για δύο εβδομάδες μελέτης της συμπεριφοράς των ζώων. Θέλαμε κάθε είδος να είναι αληθοφανές, να είναι αυθεντικό και να βασίζεται σε πραγματικά στοιχεία».
«Νομίζω ότι όλοι μας αλλάξαμε από το ταξίδι μας στην Αφρική» προσθέτει ο Jared Bush που έχει συν-σκηνοθετήσει την ταινία και έχει συμμετάσχει και στο σενάριο. «Είναι μια απίστευτη εμπειρία, να είσαι ανάμεσα σε εκατοντάδες ζώα. Γυρίσαμε με μια έντονη ανάγκη να το κάνουμε σωστά».
Αυθεντικότητα, περιπέτεια, διασκέδαση
Η έρευνα είναι η δομική λίθος για όλες τις ταινίες του Walt Disney Animation Studio, κάτι που ο executive producer John Lasseter υποστηρίζει ότι είναι αναγκαίο για να δημιουργηθεί μια σπουδαία ιστορία. Οπότε όταν οι δημιουργοί πίσω από τη Ζωούπολη αποφάσισαν να χτίσουν έναν κόσμο μόνο με ζώα, τα έδωσαν όλα στην έρευνα. Επίσης, στο ταξίδι τους στην Αφρική, έκαναν συνεντεύξεις με διάφορους ειδικούς. «Μας πήρε 18 μήνες μόνο για να μελετήσουμε τα ζώα» λέει ο σκηνοθέτης Byron Howard. «Πώς αλληλοεπιδρούν στην άγρια φύση, πώς κοινωνικοποιούνται και πώς οι κοινότητες χτίζονται στον φυσικό κόσμο. Βρήκαμε ότι η πλειοψηφία των ζώων, 90 τοις εκατό, είναι θηράματα» συνεχίζει ο Howard. «Μόνο το 10 τοις εκατό είναι κυνηγοί. Οπότε θεωρούσαμε ότι οι κυνηγοί είναι οι αρχηγοί στον κόσμο των ζώων, αλλά στην πραγματικότητα είναι μειοψηφία. Μιλήσαμε με ανθρωπολόγους και κοινωνιολόγους και ανατρέξαμε στην ιστορία της ανθρωπότητας. Κάθε φορά που υπάρχει μειοψηφία και πλειοψηφία, προκύπτουν κοινωνικά θέματα. Μάθαμε ότι τα ζώα κάθε είδους τείνουν να μένουν με ζώα που τους μοιάζουν. Βρίσκουν καταφύγιο και προστασία μέσα στις μεμονωμένες ομάδες και τείνουν να αποφεύγουν τα ζώα που είναι διαφορετικά».
Οπότε η έρευνα οδήγησε τους δημιουργούς σε μία ιστορία που έχει να κάνει με στερεότυπα και προκαταλήψεις. «Είχαμε σκοπό να κάνουμε μια αστεία ιστορία με ζώα» λέει ο Howard. «Αλλά όσο πιο πολύ σκάβαμε, βρίσκαμε μια ευκαιρία να μιλήσουμε για κάτι σημαντικό». Οι δημιουργοί ασχολήθηκαν πολύ και με τα στερεότυπα: οι ελέφαντες δεν ξεχνάνε ποτέ, οι αλεπούδες είναι πονηρές, τα κουνέλια είναι ντροπαλά, όλοι έχουν ένα στερεότυπο να παλέψουν.
Η ομάδα προσπάθησε πολύ για να βρεθεί η σωστή ισορροπία στην ταινία. «Δουλέψαμε πολύ σκληρά για να βρούμε τη χρυσή τομή» λέει ο σκηνοθέτης Rich Moore. «Ο σκοπός από την αρχή ήταν να πούμε μια γεμάτη ιστορία που να είναι διασκεδαστική, να έχει συναίσθημα και νόημα».
Ένα αποφασισμένο κουνέλι
Από τότε που ήταν ένα μικρό κουνελάκι, η Τζούντι Χοπς ήθελε να είναι αστυνομικίνα. Δεν είχε την τύχη με το μέρος της, φυσικά, γιατί ήταν κουνέλι και ποτέ κανένα κουνέλι δεν είχε μπει στην αστυνομία της Ζωούπολης ή έστω το είχε τολμήσει. Οι αστυνόμοι στη Ζωούπολη είναι όλοι μεγάλα ζώα όπως ρινόκεροι, ελέφαντες και ιπποπόταμοι. Αλλά αυτό δεν εμποδίζει την Judy. «Έχει μια έντονη αίσθηση καθήκοντος» λέει ο Moore. «Υπερασπίζεται τους μικρούς, δεν της αρέσουν οι τραμπούκοι και παίρνει το σύνθημα της Ζωόπουλης πολύ σοβαρά: ο καθένας μπορεί να γίνει αυτό που θέλει».
Παρ΄ όλα αυτά, δεν είναι εύκολο. Η Τζούντι δεν έχει τη φτιαξιά για να είναι αστυνομικός. Ή τουλάχιστον αυτό πιστεύουν οι υπόλοιποι. Μόλις καταλαβαίνει ότι ως κουνέλι, έχει συγκεκριμένες δεξιότητες που θα της επιτρέψουν να επιτύχει, τα δίνει όλα στην εκπαίδευση και βγαίνει πρώτη στην τάξη της. «Είναι πολύ δυναμική και δεν της αρέσει να της αρνούνται κάτι» λέει ο συν σεναριογράφος Phil Johnston. «Αν βάλει κάτι στο μυαλό της, θα το κυνηγήσει».
«Χάρη στην επίδοση της», λέει ο Howard, «ο δήμαρχος Λεοντόκαρδος αναγνωρίζει την αξία της και της δίνει την ευκαιρία να δουλέψει στο πιο σημαντικό αστυνομικό τμήμα της πόλης». Αλλά το αφεντικό της Τζούντι, ο Αρχηγός Μπόνγκο, είναι ένας σοβαρός βίσωνας που δεν εντυπωσιάζεται από την ακαδημαϊκή της επίδοση. Δεν θέλει ένα κουνέλι στο τμήμα του. Οπότε αντί να την βάλει σε κάποια σοβαρή υπόθεση, της αναθέτει την στάθμευση των οχημάτων.»
Η Τζούντι κόβει 200 κλήσεις πριν το μεσημέρι, την πρώτη κιόλας μέρα που πιάνει δουλειά. Αλλά πάνω που αρχίζει να αισθάνεται καλά με τον εαυτό της, συναντά μια ύποπτη αλεπού, τον Νικ Γουάιλντ. Οι γονείς της της έλεγαν πάντοτε ότι οι αλεπούδες είναι πονηρές και αναξιόπιστες και ο Νικ ανταποκρίνεται στο στερεότυπο. «Έχει ζήσει όλη του τη ζωή στην πόλη» λέει ο Moore. «Ο Νικ θεωρεί ότι όλοι πιστεύουν ότι είναι απατεώνας, οπότε γίνεται ο καλύτερος απατεώνας. Για τον ίδιο, η Τζούντι είναι ένα κουνέλι από την επαρχία και δε διστάζει να της πει ότι το όνειρο της να γίνει σοβαρή αστυνομικίνα δεν θα γίνει ποτέ πραγματικότητα».
Η Τζούντι, όμως, έχει τη μεγάλη της ευκαιρία όταν ο Αρχηγός Μπόνγκο αναγκάζεται να της δώσει μια υπόθεση. «Μερικά θηλαστικά εξαφανίστηκαν» λέει ο Jared Bush. «Ένα από αυτά είναι ο κύριος Όττερτον και η σύζυγος του κυρία Όττερτον είναι απεγνωσμένη να τον βρει. Αλλά επειδή υπάρχουν κι άλλα θηλαστικά που εξαφανίστηκαν, ο Αρχηγός Μπόνγκο δεν δίνει την πρέπουσα σημασία στην υπόθεση Όττερτον. Οπότε η Τζούντι την αναλαμβάνει εθελοντικά». Ο αρχηγός της παραχωρεί 48 ώρες για να λύσει την υπόθεση, διαφορετικά θα πρέπει να παραιτηθεί.
Παιχνίδι ρόλων
Τζούντι Χοπς
Πιστεύει ότι στη Ζωούπολη ο καθένας είναι μπορεί να καταφέρει αυτό που επιθυμεί. Είναι το πρώτο κουνέλι που γίνεται αστυνομικός. Αλλά συνειδητοποιεί γρήγορα ότι θα πρέπει να αποδείξει την αξία της, ακόμα κι αν πρέπει να συνεργαστεί με έναν απατεώνα.
«Η Τζούντι προέρχεται από μια οικογένεια καλλιεργητών καρότου» λέει ο σκηνοθέτης Byron Howard. «Στη Λαγούπολη, τα κουνέλια είναι μικρά, χαριτωμένα, παραγωγικά – και στη δουλειά, αλλά και στην οικογένεια: η ηρωίδα μας έχει 275 αδέλφια! Όλοι περιμένουν να ακολουθήσει αυτό το μονοπάτι. Αλλά η ίδια θεωρεί τον εαυτό της προοδευτικό με κάθε έννοια. Δεν φοβάται να φτάσει στα όρια. Από μικρή, θεωρούσε τους αστυνομικούς ήρωες».
«Έχει πολλά εμπόδια στον δρόμο της» προσθέτει ο σκηνοθέτης. «Αλλά είναι αποφασισμένη, δεν θα αφήσει κανέναν να την μπει στον δρόμο της. Αντιλαμβάνεται ότι ως κουνέλι, έχει κάποια πλεονεκτήματα».
Από την αρχή, οι δημιουργοί ήθελαν να διατηρήσουν το κουνέλι στον χαρακτήρα της Τζούντι Χοπς. Τα αυτιά της κουνιούνται και στρέφονται προς την πηγή των ήχων πριν ακόμα γυρίσει η ίδια και σουφρώνει τη μουτσούνα της όταν είναι ανήσυχη.
Η φωνή της Τζούντι ανήκει στην ηθοποιό Ginnifer Goodwin (Once Upon a Time TV Series), η οποία διακρίνεται όπως και η πρωταγωνίστρια για την αθεράπευτη αισιοδοξία της. «Είμαστε αποφασισμένες και φιλόδοξες. Είμαι κι εγώ ένα κουνελάκι που βλέπει το ποτήρι σχεδόν γεμάτο» λέει χαρακτηριστικά η ηθοποιός.
Νικ Γουάιλντ
Είναι ένας πολύ γοητευτικός και πονηρός απατεωνίσκος. Μια αλεπού με μεγάλο στόμα και ισχυρές απόψεις. «Είναι εντελώς κυνικός» λέει ο Howard. «Είναι το αντίθετο της Τζούντι. Εκείνη μεγάλωσε στην εξοχή, εκείνος στην πόλη. Είναι πολύ πραγματιστής. Δεν τον νοιάζει ποιο είναι το σύνθημα της πόλης, δεν πιστεύει ότι ο καθένας μπορεί να γίνει αυτό που θέλει. Ο Νικ πιστεύει ότι είμαστε αυτό που είμαστε και τίποτα παραπάνω. Θεωρεί ότι κανείς δεν θα τον εμπιστευτεί ποτέ γιατί είναι αλεπού».
Η ουρά του είναι καμπυλωτή και είναι σε αντίθεση με το είδος του, είναι χαλαρός. Το μυαλό του παίρνει γρήγορες στροφές και αυτό φαίνεται στα μάτια και στο στόμα του. Έχει πάντα μια συγκεκριμένη γκριμάτσα. Τα αυτιά του επίσης αντανακλούν την ένταση του. Αν είναι χαλαρός είναι και αυτά χαλαρά, αν είναι τσιτωμένος τα αυτιά του ορθώνονται.
Ο Jason Bateman είναι ο ηθοποιός που χάρισε στη φωνή του στον χαρακτήρα του Νικ, που δεν είναι ακριβώς καλός, αλλά σίγουρα είναι συμπαθής, γοητευτικός, κυνικός αλλά αστείος.
Γαζέλα
Είναι η μεγαλύτερη ποπ σταρ της πόλης. Έχει φανατικούς οπαδούς, ορδές για την ακρίβεια. Είναι ταλαντούχα και συναισθηματική. «H Γαζέλα ενσαρκώνει το πνεύμα της πόλης, όπου ο καθένας μπορεί να γίνει αυτό που θέλει» λέει ο σκηνοθέτης Rich Moore. «Μεταδίδει το μήνυμα της αισιοδοξίας, της αλληλεγγύης και της ευγένειας».
Η φωνή της ανήκει στην παγκοσμίου φήμης σούπερ σταρ Shakira. «Είμαι πολύ ευγνώμων που συμμετείχα σε αυτό το φοβερό έργο. Είναι μια αστεία, συγκινητική ταινία που αφήνει ένα σπουδαίο μήνυμα και πολύ ευχάριστα συναισθήματα. Μια από τις καλύτερες ταινίες κινουμένων σχεδίων που έχω δει».
Αρχηγός Μπόνγκο
Είναι ο αρχηγός της αστυνομίας. Ένας σκληρός βίσωνας πολλών τόνων, δεν είναι πρόθυμος να συμπεριλάβει την Τζούντι στην ομάδα του. «Όταν ήμασταν στην Αφρική, μας είπαν ότι οι ελέφαντες δεν ξεχνούν ποτέ και ότι οι βίσωνες δεν συγχωρούν ποτέ» λέει ο σκηνοθέτης. «Είναι επιθετικοί. Είναι τεράστιοι». Σχεδιαστικά, ο αρχηγός της αστυνομίας έχει ένα τεράστιο στέρνο, ο λαιμός του είναι πιο χοντρός από τη μέση του. Φοράει υπερμεγέθη μπλουζάκια που δεν κουμπώνουν μέχρι πάνω.
Η φωνή του επιβλητικού βίσωνα ανήκει στον Idris Elba (Prometheus). «Ήταν μεγάλη ευκαιρία να κάνω κωμωδία. Το σενάριο έχει πολλή πλάκα, η ιστορία είναι ευρηματική και ο Αρχηγός Μπόνγκο είναι ο σκληρός τύπος που διοικεί το αστυνομικό τμήμα με σιδερένια γροθιά».
Δήμαρχος Λεοντόκαρδος
Ο ευγενικός αρχηγός της Ζωούπολης. Είναι μεγάλος, θορυβώδης και πομπώδης. Είναι γεννημένος πολιτικός με καλές προθέσεις και μεγάλο εγώ. Έχει πολλά μαλλιά, ως γνήσιο λιοντάρι.
Η φωνή του ανήκει στον βραβευμένο με Όσκαρ J.K. Simmons που χαρακτηρίζεται για το βαθύ και γεμάτο ηχόχρωμα του.
Μπέντζαμιν Κλωχάουζερ
Είναι ο πιο γοητευτικός γατόπαρδος αστυνομικός της Ζωούπολης. Του αρέσουν δύο πράγματα, η Γαζέλα και τα ντόνατς. Από το γραφείο του στην υποδοχή, χαιρετά τους πάντες με ένα ζεστό χαμόγελο. Γίνεται αμέσως φίλος με την Τζούντι. Αν και γατόπαρδος, του αρέσουν τα γλυκά και οι υδατάνθρακες και συνέχεια μασουλάει κάτι. Οπότε είναι παχουλός.
Βοηθός Δημάρχου Μπέλγουεδερ
Ένα γλυκύτατο πρόβατο με χαμηλή φωνή και πολύ μαλλί, που συνεχώς επισκιάζεται από τον πληθωρικό Δήμαρχο Λεοντόκαρδο. Κάνει την απόλυτη αντίθεση με το αφεντικό της, αλλά τρέχει τα πράγματα με επιμέλεια και αποτελεσματικότητα. Είναι το μικρότερο πρόβατο που εμφανίζεται στην ταινία και είναι φυσικά ολόμαλλη.
Μια πολιτισμένη ζούγκλα
Η ταινία έχει έντονες εικόνες και πολύ διαφορετικά μεταξύ τους τοπία. Οι δημιουργοί φρόντισαν να χτίσουν το ιδανικό σπίτι για κάθε ένα είδος που εμφανίζεται και κυκλοφορεί στην ταινία.
Λαγούπολη
Η γενέτειρα της Τζούντι κατοικείται κυρίως από καλλιεργητές καρότου. Είναι μεγάλη, ανοιχτή, ήρεμη και φοβερά διαφορετική από την πολύβουη Ζωούπολη.
Περιφέρεια Τροπικού Δάσους
Γεμάτη από τεράστια δέντρα και πλούσια βλάστηση. Ποτισμένη από πολλή υγρασία, είναι ένα κομμάτι ζούγκλας στην καρδιά μιας υπερσύγχρονης μητρόπολης.
Τουνδρόπολη
Είναι χτισμένη από πάγο και χιόνι, ενώ επικρατεί το μπλε χρώμα. Διαθέτει τεχνητό χιόνι για να διατηρεί τη σωστή θερμοκρασία. Για να διασχίσουν τις αποστάσεις, τα ζώα κυκλοφορούν σε κομμάτια πάγου.
Η μεγάλη πλατεία της Σαχάρα
Αποτελείται από αμμόλοφους και κτίρια με το ίδιο σχήμα. Κάτι ανάμεσα στο Μόντε Κάρλο και το Ντουμπάι, είναι πιο ήσυχη τη μέρα γιατί τα ζώα της ερήμου είναι νυκτόβια. Διαθέτει καζίνο, κι ένα τεράστιο ξενοδοχείο σε σχήμα φοίνικα.
Μικρή Τρωκτικία
Εκεί ζουν τα πιο μικρά θηλαστικά της Ζωούπολης. Έχει μικροσκοπικά μαγαζιά, σπίτια και δρόμους και είναι περιφραγμένη με έναν τεράστιο φράχτη για να μην πατηθεί από τα μεγαλύτερα ζώα.
Παραλειπόμενα
Στην ταινία εμφανίζονται 64 διαφορετικά είδη ζώων.
Για να αποδοθεί σωστά η ατμόσφαιρα της κάθε περιοχής, οι δημιουργοί συμβουλεύτηκαν έναν κλιματολόγο της Nasa.
Ο βραβευμένος με Όσκαρ (Up) Michael Giacchino έγραψε τη μουσική της ταινίας με ορχήστρα 80 ατόμων.
Στην ταινία ακούγεται το Try Everything με τη φωνή της Shakira, ένα τραγούδι που περιγράφει το ταξίδι της Τζούντι από την κωμόπολη στη μεγάλη πόλη. Η σύνθεση ανήκει στη βραβευμένη με Grammy Sia και στο δίδυμο Stargate.
Συντελεστές:
Σκηνοθεσία: Byron Howard, Rich Moore , JaredBush
Σενάριο: Jared Bush, Phil Johnston
Executive Producer: John Lasseter
Ακούγονται: Ginnifer Goodwin, Jason Bateman, Idris Elba, Jenny Slate, Nate Torrence, Bonnie Hunt, Don Lake, J.K. Simmons, Octavia Spencer, Alan Tudyk, Shakira
Στα Ελληνικά: Ιωάννα Μιχαλά, Φοίβος Ριμένας, Γιάννης Στεφόπουλος, Μαρία Αδάμου, Δημήτρης Σάρλος, Ιφιγένεια Στάικου, Βαγγέλης Ρόκκος, Ακίνδυνος Γκίκας, Ντίνος Σούτης, Κωνσταντίνα Κουτουλάκη, Πέτρος Σπυρόπουλος, Έλενα Δελακούρα, Αργύρης Κανδύλης
Μουσική: Michael Giacchino
Ακούγεται το τραγούδι Try Everything με τη φωνή της Shakira και σε σύνθεση των Sia και Stargate.
3 Μαρτίου στους κινηματογράφους από τη Feelgood και σε 3D
Contact
Μαρίτα Παντέρη Publicity Manager, Films Music and more
Phone: +30211 9967213 Μοb: +30 6937412764 MPanteri@feelgoodentertainment.gr
Λίλυ Παπαγιάννη Publicity Manager, Films Music and more
Phone: +30211 9967217 Mob: +30 6972019202 LPapagianni@feelgoodentertainment.gr